السبت، 16 يونيو 2012

مواقف حقيقة مضحكة ليلة الزفاف






الكلام على لسان العروسة
قعدت على التسريحه بتاعتي وعاوزه أفك البوزمبليطه اللي على دماااااغي

وكنت مكسووووفه أوي ودلوووووعه أوي يعني متقنه الدور كويس

ولأ تحصل المصيييبه اني وقعت أنا والكرسي 

وعينك ما تشوف الا النور

وجوزي فضل يضحك ضحك لما عينه دمعت

وانا ياأرض انشقي وإبلعيني

الموقف التانى مع عروسة تانيه


يالهوىىىىىىىىى على المواقف

 المشكلة انى حصلت معى يوم الصبحية انى صحيت وفطرت

لوحدى اصلى كنت بحاول اسيطرعلى خوفى

 وبعد كده كنت بشرب عصير وجوزى دخل عليا المطبخ

 فانا اتخطيت ورميت بالكوبية فراسة اتعورات

 وكانت مصيبة حماتى وحمايا وكل الناس بقوا عملين يقوللوا

 ياعينى طبحتلك القطة هههههه

العروسة التالتة

انا منتقبه فا كنت لابسه فستان كب فى الفرح

 طبعا وكان شبه فستان اساسا

ههههههههههههه كان عريام من الظهر ومن الوسط ومن الجناب

 يعنى مسخره

بس كان عسل عليا الحمد لله وبعد ما الفرح خلص ,,,

روحنا على الشقه بتاعتنا 

واهله كلللللللللللللهم جم معانا الى كانوا فى الفرح وطلعوا الشقه واتفرجوا

 عليها كل

تقريبا نزلوا بعد ما طلعنا بساعه او ساعه ونص كده

المهم دول نزلوا من هنا وانا دخلت اغير هدومى

 وقفلت الباب بالمفتاح 

وكنت مشتريه قميص نوم بروب طووووووووووووووويل

وواااااااااااااااااااااسع

لبسته وخرجت من هنا لقيت زوجى

 فطسان على روحه من الضحك اول ماشافنى

قالى ((( لا يا شيخه ))) يعنى الناس كلها تشوفك بالتانى وانا اشوفك بده


 وقعد يقنعنى انى اقلعه بقى 

 العروسة الرابعة

 كان ياااامكان يوم الفرح باليل بعد ماروحنا و كان فى عز البرد

 فا قولنا نشغل دفايه علشان الدنيا برد جدا وكان خال جوزى بععتلنا الدفاية بتاعتووو 

الى هى شمعات دى و لا مش عارفة اسمها ايه الى هى بتحمر لما تسخن المهم 

حاططها جنبى على السرير و لسه هانقول يااااااااااااااهادى و 

ننننننننننننننننننننننننننننننننننننام

 طبعا هههه راحت المخدة وقعت على الدفاية و المخدة فايبر و بخ لاقينا ناااار

طبعا جوزى قفز قفزه جاااامدة للمخدة واخدها

 و فضل يطفى النار برة الاوضة

 و الحمد لله عدت على خير و مافيش اصابات غير المخدة

 الى اتفحمت و جوزى رجليه اتعورت من القفزة ههههههههه

 يا فكرتونى الكلام ده كان 25/1/2010 ياعنى قبل الثورة بسنة ههههههههههه

 

مدوناتي

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

عن المدونة

جمالك سيدتى Copyleft © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template
تعريب : Abed